F.A.Q.

1. Jak mam zarezerwować samochód?
Samochód możesz zarezerwować:
drogą telefoniczną (używając naszej całodobowej infolinii +48 601 665 661),
poprzez złożenie zamówienia przy użyciu Formularza Rezerwacji ze strony głównej.

2. Czy rezerwacja przy użyciu Formularza Rezerwacji jest wiążąca?
Nie, każdorazowo jest ona potwierdzana telefonicznie, przez naszego konsultanta.

3. Czy ceny są podane wraz z podatkiem?
Tak. Ceny w cenniku są podane netto, nie zawierają 23% podatku VAT.

4. Czy rezerwując auto przez stronę przy użyciu Formularza Rezerwacji rezerwuję konkretne auto?
Nie. Rezerwujesz auto w konkretnym tzw „segmencie”. Segment oznacza, iż rezerwujesz auto konkretnej klasy (mały (A), większy tzw. ekonomiczny (B), klasy kompaktowej (C), klasy kompaktowej kombi (C+), klasy D (auto klasy „wyższej”) itd. Klasa Premium oznacza samochody różnej wielkości, ale prestiżowe.
Oczywiście podczas rozmowy telefonicznej z naszym Konsultantem możesz doprecyzować markę i model, o ile jest konkretny w danym momencie dostępny. Konsultant na bieżąco podczas rozmowy zweryfikuje w systemie dostępność auta i ustali szczegóły najmu

5. Czy pożyczając auto np. w Warszawie, można oddać je np. w Krakowie?
Tak. Istnieje taka możliwość w ramach lokalizacji dostępnych na naszej stronie pod adresem: http://www.auto-rental.pl/branches.php Oczywiście prosimy o uprzednie umówienie zwrotu. W zależności od długości (czasu trwania) najmu usługa taka może być świadczona nieodpłatnie.

6. Czy mogę zapłacić kartą?
Tak. Akceptujemy większość kart płatniczych i kredytowych, wyłączając American Express.

7. Czy depozyt zwracany jest od razu przy zwrocie auta?
Tak. W zależności od sytuacji, przy podpisaniu Protokołu zwrotu Konsultant zwróci środki na kartę, zdejmie blokadę bądź odda depozyt w gotówce. Istotne jest aby pamiętać że do zwrotu środków na kartę konieczne jest posiadanie przy sobie karty która była użyta przy realizacji płatności.

8. Czy podawana na stronie cena jest ceną końcową?
Tak. O ile nie wystąpią uszkodzenia auta czy też nie nastąpią inne okoliczności (nie dotankowane, mocno ubrudzone auto, przedłużenie najmu) cena którą Ci podajemy i którą płacisz w momencie podjęcia auta jest ceną końcową. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat lotniskowych, przygotowawczych itp.

9. Kto może wynająć auto i jakie musi mieć dokumenty?
Auto może wynająć każda osoba która ukończyła 21 lat i ma ważne prawo jazdy i drugi dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport). W szczególnych przypadkach możemy poprosić również o posiadanie ważnej karty kredytowej.



1. Jak mam zarezerwować samochód?
2. Czy rezerwacja przy użyciu Formularza Rezerwacji jest wiążąca?
3. Czy ceny są podane wraz z podatkiem?
4. Czy rezerwując auto przez stronę przy użyciu Formularza…

Jeśli chcesz otrzymywać informację
o aktualnościach i promocjach
wpisz adres e-mail:

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone Realizacja: F-MEDIA